El Museu del Ferrocarril de Móra la Nova restaurarà l'únic tramvia que es conserva de la xarxa de via estreta de Barcelona. Durant el procés, el tramvia podrà tornar a circular de manera regular per la via mètrica d'un quilòmetre que construïx el museu i servirà per traslladar els visitants a diferents espais de la instal·lació. TMB, que conserva la titularitat del tramvia, ha signat un conveni de cessió temporal de la peça amb el Museu moranovenc. El centre, amb experiència en tasques similars amb material mòbil d'altres operadors, ha garantit que el procés de restauració i la seua conservació rebrà un tractament de màxima qualitat. Està previst que el trasllat del tramvia es face efectiu durant la pròxima tardor.
La Fundació TMB cedix temporalment al Museu Ferroviari este vehicle de 1904 perquè el restaure i el puga fer circular dins les seues instal·lacions durant deu anys, prorrogable a 20. Passat este període tornarà a Barcelona.
El vehicle va ser fabricat per l’empresa aragonesa Carde y Escoriaza i es va posar en marxa l’any 1904, per acabar sent retirat del servei l’any 1960. L’any 1940 l’empresa Tranvías de Barcelona li va fer una primera transformació que va conservar el seu aspecte habitual exteriorment però a l’interior se li van desmuntar part dels seients longitudinals laterals per poder instal·lar els nous components auxiliars necessaris per seguir exercint les seues funcions fins a la seua retirada de l’espai públic. El model fa 7,48 metres de llarg, té una amplada de 2 metres i 3,2 metres d’alçada.
Abans de l'acord de cessió actual al museu de Móra la Nova, el tramvia ja va ser traslladat a l’antic Museu de Castellar de N’Hug, des d’on va retornar a TMB l’any 2006.