Toca'm: el festival de piano que creix i s’estén per les Terres de l’Ebre

Es durà a terme el 10 i 11 de maig a Ascó i Amposta i del 22 al 25 de maig a Tortosa

Imatge de la primera edició de "Toca'm " a la Plaça de l’Àngel de Tortosa
Imatge de la primera edició de "Toca'm " a la Plaça de l’Àngel de Tortosa | ARXIU
Redacció
14 de març de 2025, 10:42
Actualitzat: 12:35h

El Festival de piano TOCA’M celebrarà la seua quarta edició el 2025 amb una clara aposta per la consolidació i l’expansió. L’esdeveniment, que tindrà lloc a Tortosa del 22 al 25de maig, amplia el seu abast gràcies a la iniciativa TOCA’M TERRITORI, que portarà la música del piano a Amposta i Ascó els dies 10 i 11 de maig.

Este projecte cultural, ideat pels pianistes Maria Lombarte i Manel Miró, és l’únic festival de piano urbà de Catalunya. Amb l’objectiu d’apropar la música a tothom, el TOCA’M trasllada pianos al carrer i organitza concerts en espais poc convencionals, convertint-se així en un esdeveniment popular i accessible.

Esta edició, que passa de tres a quatre dies, comptarà amb activitats artístiques i una destacada programació d’artistes. A més, busca fomentar la col·laboració entre ciutats, enfortir la comunitat i promoure el turisme cultural a les Terres de l’Ebre.

La presentació oficial del festival tindrà lloc el 9 d’abril a Tortosa, mentre que el 29 d’abril s’anunciarà també a Barcelona. Un esdeveniment únic que uneix música, territori i col·laboració.