Este dimecres se sotmetrà a debat al ple del Parlament una proposta presentada per la CUP per tal d’aprovar que tota la població de menys de 30 anys també puga beneficiar-se de la T-Jove a les Terres de l’Ebre. Tal com recorda la formació, el passat mes d’abril es va anunciar que, fruit de l'acord dels Pressupostos de 2023 amb els Comuns, la targeta T-jove passaria a ampliar-se dels 25 als 30 anys amb el preu bonificat de 40€ i que a partir del 15 d'abril s'aplicaria a tota Catalunya.
Esta mesura, però, no s'ha aplicat a les Terres de l’Ebre perquè és un dels pocs territoris que no disposa d'una Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM). Segons la CUP, “les esmenes presentades per Junts per Catalunya pretenen modificar el punt on demanem la creació de l'ATM".
“Un altre cop veiem com es dona l'esquena als interessos del territori, malgrat que la mobilitat és un dels greus desequilibris que patim respecte a altres zones del principat”, denuncia la CUP.
Els cupaires afegixen que “tal com porta denunciant fa anys la Plataforma Trens Dignes Ebre, la Taula de Mobilitat és un invent de baix cost i totalment inoperant, i és necessària la creació de l'ATM”.
Per acabar en esta situació de greuge, la CUP demana que demà “els polítics ebrencs en representació al Parlament no es posen de perfil” a la proposta.
Demà es debat al Parlament la proposta de la CUP per acabar amb el greuge de la T-Jove a les Terres de l'Ebre
No s'ha aplicat l'ampliació dels beneficis fins als 30 anys perquè és un dels pocs territoris que no disposa d'una Autoritat Territorial de Mobilitat
Ara a portada
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 20:47
Actualitzat el 20 de juny de 2023 a les 20:57
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics