Entre les modificacions més significatives proposades per la CUP-Ae i finalment acceptades, destaca la possibilitat de presentar dos mocions als plens per cada grup municipal. Ara bé, segons ha informat l'Ajuntament de Tortosa en una nota de premsa, no s'inclouen aquelles mocions que compten amb el consens de 2/3 dels regidors del Ple. La proposta inicial contemplava una moció per grup.
També s'atén la possibilitat que tècnics experts puguen assessorar els regidors i regidores a les comissions informatives, i que les reunions de la Junta de Govern siguen públiques en aquells punts delegats pel Ple municipal.
A partir d'ara també hi ha la possibilitat que les entitats de la ciutat puguen sol·licitar la convocatòria d'una comissió informativa específicament per tractar una qüestió determinada. Una vegada estimades estes al·legacions, la CUP-Ae s'ha compromès a votar favorablement el Reglament Orgànic Municipal (ROM).
El govern de Tortosa accepta les al·legacions de la CUP-Ae i modificarà el nou ROM
L'acord és fruit d'un procés de negociació

Ara a portada
Publicat el 25 d’octubre de 2016 a les 17:36
Actualitzat el 25 d’octubre de 2016 a les 19:51
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics