El conseller de Salut, Antoni Comín, ha anunciat avui que l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta s’ampliarà amb un nou edifici de 4.000 metres quadrats, que es construirà sobre un nou pàrquing en el talús que hi ha al recinte. “Fa anys que el centre està pendent que resolgui el seu futur i aquest escenari que plantegem és el més viable i el que ofereix més qualitat assistencial”, ha ressaltat el conseller, que ha explicat el projecte en una roda de premsa a l’ajuntament, acompanyat de l’alcalde, Ferran Bel.
Comín ha explicat que el nou edifici, que tindrà dues plantes de 2.000 metres quadrats cadascuna, resoldrà les “necessitats” que tenia el centre, però ha matisat que també pot ser ampliable en un futur si calgués. A més, el nou pàrquing servirà per solucionar els problemes d’accessibilitat i mobilitat que hi ha al recinte. Pel que fa a la tramitació, a hores d’ara ja s’ha iniciat el procés de redacció de l’avantprojecte arquitectònic i està previst que Infraestructures.cat l’entregue al Departament de Salut abans que s’acabe l’any. El següent pas serà l’inici del procediment del concurs que permeta la concessió de l’aparcament. El conseller també ha volgut destacar la col·laboració amb el consistori de Tortosa.
Després de la roda de premsa, Comín ha visitat les instal·lacions de l’hospital Verge de la Cinta i, com és habitual en les seues visites, al llarg del dia tenia previst reunir-se amb l’equip directiu, la junta facultativa i la de personal.
El Verge de la Cinta s'ampliarà amb un nou edifici de 4.000 m2
L’equipament es construirà sobre un nou pàrquing, que també permetrà resoldre els problemes d’accessibilitat del recinte | El conseller Comín destaca que és la solució més viable i la que ofereix més qualitat assistencial
Ara a portada
Publicat el 06 de juliol de 2017 a les 16:02
Actualitzat el 06 de juliol de 2017 a les 16:22
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics