Enganxada entre Ferran Bel i Quim Monzó a Twitter pel monument

Monzó destaca els "pebrots" i "l'arrogància de l'alcalde de Tortosa en un diàleg ple de sarcasme

Publicat el 04 de juliol de 2016 a les 12:22
Actualitzat el 04 de juliol de 2016 a les 16:50
Nit de diumenge animada a Twitter en una nova enganxada de l'Alcalde de Tortosa, Ferran Bel, pel monument franquista. Esta vegada la discussió l'ha protagonitzat amb l'escriptor Quim Monzó que anit destacava "l'arrogància" de Bel, arran de la resposta de l'alcalde a un tuit d'un usuari que feia referència a l'admisió a tràmit de la denuncia contra l'Ajuntament per incompliment de la Llei de Memòria Històrica i li deia: "Ferran Bel, per mantenir un monument feixista, estàs acabat". Una afirmació que també va se resposta amb contundència per l'alcalde: "això ho decideixen els tortosins i el ple de l'Ajuntament ( 3a vegada escollit alcalde), no tu que jo sàpiga , ho sento" I va ser, a partir d'aquí que va saltar Quim Monzó:
 

Com es pot observar, la discussió va anar acompanyada d'una bona dosi de sarcasme, especialment per part de Monzó que, quan Ferran Bel li va etzibar "no sé qui és més arrogant", va contestar-li: "Franco, per exemple?", adjuntant un vídeo de la inauguració del monument. 

L'escriptor també li pregunta a l'alcalde de Tortosa: "¿Va anar a la inauguració del monument franquista o encara no havia estat engendrat? ¿Hi van anar els seus pares?". Al que Bel va respondre: "no , no i no . I si conegués la meva familia no faria aquesta pregunta".

A la discussió s'hi van afegir nombrosos usuaris, però el diàleg entre Bel i Monzó va acabar amb esta frase de Monzó: "No tinc el plaer (ni temps, ni ganes). No s'oblidi de donar veces a l'àguila, no sigui que tingui gana".