El portaveu del grup d’Esquerra Republicana al Baix Ebre i alcalde de Paüls, Enric Adell, ha donat resposta a les declaracions de Kilian Franch Arqués, president del PDeCat al Baix Ebre, que ha demanat, apel·lant a la “coherència”, que Esquerra trenque l’acord amb el PSC al Consorci de Polítiques Ambientals del Baix Ebre i el Montsià (COPATE), al Consorci per al Desenvolupament del Baix Ebre i Montsià (BEMO) i al Grup d’Acció Local (GAL) Mar de l’Ebre.
Adell assegura en nom d’ERC que “barrejar l’àmbit partidista amb altres àmbits dins d’organismes com estos, que tenen un alt component tècnic, o bé una presència majoritària d’entitats privades sense finalitats lucratives en l’assemblea o junta, no ens agrada; preferim prioritzar-ne un bon funcionament, amb eficiència i eficàcia”.
El portaveu d’ERC al Baix Ebre ha recordat que el està mantenint un pacte de govern amb el PSC a la Diputació de Tarragona, “una de les administracions locals més importants del país”, malgrat tenir l’alternativa de fer un govern sobiranista amb Esquerra Republicana, és el PDeCat: “El senyor Franch i el PDeCAT haurien de practicar la coherència que demana als altres, trencant el pacte de govern que manté a la Diputació de Tarragona amb el PSC, un partit que dona suport al 155”, ha reblat Adell.
El portaveu comarcal d’Esquerra Republicana ha manifestat que “en estos moments, és vital recuperar les institucions, i tant els consells comarcals com la Diputació han de tenir un paper molt destacat en aquesta nova etapa. Nosaltres vam ser coherents als dos Consells Comarcals, Baix Ebre i Montsià, i, per tant, demanem al PDeCAT la mateixa coherència i valentia per formar un govern sobiranista a la Diputació, i al senyor Franch, que convence el seu alcalde i diputat, que faça el primer pas”.
ERC demana «coherència i valentia» al PDeCAT per trencar el pacte amb el PSC a la Diputació
Picabaralla entre el portaveu d'ERC i alcalde de Paüls Enric Adell i el regidor i president del PDeCAT al Baix Ebre, Kilian Franch
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 06 de febrer de 2018 a les 13:25
Actualitzat el 06 de febrer de 2018 a les 13:35
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics