La portaveu del grup municipal d’Esquerra Republicana de Móra d’Ebre, Cinta Agné, ha demanat a l’alcalde del municipi, Joan Piñol, que trenque el pacte de govern que té amb el PP. Li ho demana “davant el silenci del regidor del PP de Móra d’Ebre sobre les agressions que les forces de seguretat espanyoles van fer contra la gent que estava pacíficament als col·legis electorals de les nostres comarques”, i apunta que malgrat això i malgrat tindre majoria absoluta, el pacte a hores d’ara es manté.
La regidora republicana ha recordat que les forces de seguretat espanyoles amb la seua actuació autoritària i desproporcionada van fer molts ferits a la Ràpita, Roquetes i Móra la Nova. Uns fets que segons Agné van “estremir els nostres pobles”.
“Demanem a Joan Piñol que per dignitat i coherència deixe de governar amb el partit que encapçala la repressió contra Catalunya”, ha afirmat la regidora.
Esquerra de Móra d’Ebre demana a l'alcalde que trenque el pacte de govern amb el PP
“Demanem a Joan Piñol que per dignitat i coherència deixe de governar amb el partit que encapçala la repressió contra Catalunya”, ha afirmat la regidora Cinta Agné
Ara a portada
Publicat el 10 d’octubre de 2017 a les 19:51
Actualitzat el 10 d’octubre de 2017 a les 21:55
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics