El Tribunal Europeu de Drets Humans ha rebutjat la demanda de Carme Forcadell contra la seua situació de presó preventiva. Segons han confirmat fonts del tribunal a l'Agència Catalana de Notícies, la decisió la va prendre un únic jutge al març, quan va decidir no admetre a tràmit la demanda.
Les mateixes fonts indiquen que quan la decisió és en mans d’un únic jutge “la política del tribunal” és no fer públics els motius per declarar-la inadmissible, tot i que sí que es comuniquen a les parts. Forcadell va registrar la demanda a Estrasburg al gener però després que el jutge l’haja rebutjat la decisió és “final” i no és possible recórrer.
L’expresidenta del Parlament va ser la primera acusada per l’1-O en portar la situació de presó preventiva davant del TEDH. Llavors l’advocada internacional Jessica Simor, encarregada de la demanda, va explicar que havia sol·licitat que el cas es considerés com a “urgent”.
Estrasburg rebutja la demanda de Forcadell contra la presó preventiva
La decisió la va prendre al març un únic jutge, i el tribunal no farà públics els motius per no admetre-la

Ara a portada
Publicat el 12 de juny de 2019 a les 19:14
Actualitzat el 12 de juny de 2019 a les 19:15
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics