Flix i el món polític acomiaden Antoni Sabaté

L'Ajuntament ha decretat 3 dies de dol oficial

Publicat el 05 de febrer de 2018 a les 11:21
Actualitzat el 05 de febrer de 2018 a les 11:52
L'església de Flix, plena de gom a gom, va acomiadar ester diumenge a la tarda qui durant 16 anys va ser alcalde del munici, Antoni Sabaté Ibarz, que va morir la matinada de diumenge després d'una llarga lliuta de més de dos anys contra el càncer.

Sabaté, pes històric del socialisme ebrenc, va ser diputat al Parlament de Catalunya (1999-2003), Primer Secretari de la Federació XVI del PSC de les Terres de l’Ebre i membre destacat del Govern territorial de la Generalitat al capdavant de les àrees de Cultura i Política Territorial. En la seua darrera etapa en la política activa, també va ser regidor a l'Ajuntament de Tortosa (2011-2015).

Per això, a la cerimònia de comiat hi van assistir, entre d'altres, el primer secreatari del PSC, Miquel Iceta, qui va dedicar a Sabaté unes sentides paraules a Twitter:

Miquel Iceta
 
Com també ho va fer el primer secretari de la Federació del PSC a les Terres de l'Ebre, Manel de la Vega:

Manel de la Vega