El Pe de l'Ajuntament de Gandesa va aprovar este dilluns una moció presentada pel grup municipal del Partit Demòcrata Europeu Català (PDECAT) en defensa de la gestió de les oficines liquidadores com a Agència Tributària de la Generalitat. La moció pretén defensar el manteniment de l'oficina existent a Gandesa i els seus treballadors, ja que amb el desplegament de l'Agència Tributària de la Generalitat es vol traure el servei de la ciutat.
La gestió i liquidació de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats i de l'impost sobre successions i donacions que realitzen les oficines liquidadores de districte hipotecari a càrrec dels registradors de la propietat s'empara amb la normativa pròpia dels tributs, disposició addicional 2a del RD 828/1998 de 29 de maig, disposició addicional 1a del RD 1629/1991 de 8 de novembre.
El Ple de la corporació va aprovar per unanimitat demanar al Govern de la Generalitat l’adopció d’un model de gestió tributària que permeta mantenir un punt d’atenció a la ciutat de Gandesa per tal que puga suplir l’atenció personalitzada i en proximitat prestada fins a la data per les oficines liquidadores, fugint de models que impliquen la recentralització del servei i l’atenció al contribuent. També es va aprovar reclamar al Govern de la Generalitat que oferisca una solució que possibilite que els treballadors que fins a dia d’avui han vingut realitzant totes les funcions de gestió, liquidació i recaptació dels tributs sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats i de l'impost sobre successions i donacions, puguin optar a continuar realitzant la seva feina en la nova forma que es desenvolupe l’activitat per part de l’Agència Tributària de Catalunya, i que permeta alhora que este organisme puga aprofitar els coneixements i l’experiència en estes tasques d'estes persones.
L'Ajuntament de Gandesa notificarà els acords a la Presidència i a la Vicepresidència de la Generalitat de Catalunya.
Gandesa defensa el manteniment de l'Oficina Liquidadora a la capital de la Terra Alta
Amb el desplegament de l'Agència Tributària de la Generalitat es vol traure el servei de la ciutat
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 05 de juliol de 2017 a les 10:45
Actualitzat el 05 de juliol de 2017 a les 10:50
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics