
El candidat del PSC a l'alcaldia de Móra la Nova ha presentat avui alguns eixos del projecte socialista. Foto: PSC
Jordi López Leor, enginyer tècnic agrícola de 45 anys, és el candidat del PSC a l’alcaldia de Móra la Nova per a les eleccions municipals del 24 de maig vinent, tal com va aprovar l’assemblea local de l’agrupació el 16 de gener passat. Avui, acompanyat de Carlos Trinchan, que també forma part de l’equip de treball dels socialistes de Móra la Nova, ha presentat ja alguns dels principals eixos del projecte socialista. “Som la garantia de canvi real a Móra la Nova” després de 32 anys del mateix projecte de govern, ha apuntat en una nota de premsa. I ho ha fet a l’embarcador municipal per emfatitzar una de les principals apostes: “Obrir el poble al riu Ebre, preservar este espai emblemàtic i potenciar-lo turísticament”, ha afirmat.
López Leor ha exposat la seva predisposició “a desenvolupar tasques en benefici de la comunitat” i ha remarcat que la motivació d’assumir la candidatura està, sobretot, “en la situació econòmica, social i política actual, que m’han animat a fer el pas definitiu per invertir els meus esforços en la realització d’un projecte de futur per a Móra la Nova”.
El candidat socialista ha destacat “el desgast del govern municipal en este darrer mandat, amb una acció marcada per les constants improvisacions i la precipitació, i sense voluntat d’acostar posicions amb la resta de grups del consistori”. També ha criticat la “inacció per millorar la transparència en la gestió i la participació ciutadana en la vida política diària; un govern municipal que no creu en les potencialitats turístiques de Móra la Nova que no disposa d’un pla a mig o llarg termini per facilitar sinergies en este aspecte, i que no crea les condicions propícies per a la dinamització local”.
Entre altres objectius, López Leor ha destacat la necessitat de treballar per la transparència en la gestió; les polítiques d’entesa i consens, una participació ciutadana més dinàmica; l’aposta pel turisme familiar, cultural i lligat al paisatge natural; el suport al teixit industrial, i també als comerciants, autònoms i petits emprenedors.