La diputada ebrenca de Junts per Catalunya, Irene Negre, ha entrat diverses preguntes al govern de la Generalitat per tal que aclarisca l’organització i el cost d’un acte organitzat pel Consorci d’Aigües de Tarragona el passat 17 de març a Deltebre. Segons exposa en una nota de premsa la diputada, Irene Negre, “cal que el govern clarifique bé quina és la justificació de la despesa per part del govern enfront este acte a dos mesos de les eleccions municipals”. La formació es referix a un acte d'homenatge a les Comunitats de Regants del Delta amb el qual el CAT va voler reconèixer la seva contribució al progrés del Delta.
Així mateix, la diputada, ha preguntat en quin consell d’administració del CAT es va decidir dur a terme l'acte en qüestió. “Hi ha massa incògnites que necessiten resposta per part del Govern de la Generalitat”, ha dit. També es pregunta si l'acte va ser aprovar pels consorciats i sota quins criteris es va organitzar.
En la mateixa nota, Negre posa de relleu "la gran tasca que duen a terme les comunitats de regants, els comuners i les comuneres, i tots els seus treballadors", i sosté que "mereixen ser homenatjats per la seua tasca ", per això, afirma, "una manera de reconèixer esta tasca és la mesura de descongelar l’aportació del CAT a les comunitats de regants, que feia més de 10 anys que no se’ls pujava. L’anterior president del CAT, Xavier Royo, els hi va desbloquejar per poder continuar treballant amb condicions justes", ha aprofitat per reivindicar.
Per tots estos motius, Junts per Catalunya demana al govern que aclarisca els fets i reprove al president del Consorci d’Aigües de Tarragona.
Junts demana reprovar el president del Consorci d’Aigües de Tarragona per un acte celebrat a Deltebre
La diputada, Irene Negre reclama al Govern “que clarifique bé quina és la justificació de la despesa per part del govern enfront este acte a dos mesos de les eleccions municipals”

- La diputada ebrenca de Junts, Irene Negre, en una intervenció al Parlament de Catalunya . -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 23 de març de 2023 a les 18:42
Actualitzat el 23 de març de 2023 a les 18:57
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics