Davant la notícia d'este mitjà segons la qual l’exalcalde d’Amposta, Manel Ferré, hauria exercit "sense contracte" durant 24 anys a l’Hospital Comarcal d’Amposta, la CUP del municipi del Montsià ha emès un comunicat en el que manifesten que l’actuació de Manel Ferré demostra com "les responsabilitats polítiques no s’utilitzen en benefici exclusiu de l’interés general i el servei públic sinó també en benefici particular del polític de torn".
La CUP subratlla que porta més de 3 anys demanant informació a les institucions ebrenques sobre la gestió sanitària al territori: "sempre ens hem trobat amb una paret que ens negava qualsevol informació sobre la gestió dels nostres serveis i diners", lamenta. "Des de finals del 2012, quan encara no havia sortit a la llum cap de les notícies que avui ja coneixem, venim denunciant la reproducció de les irregularitats detectades a Reus i en altres punts del país en els hospitals gestionats per Sagessa al territori. Per desgràcia, el temps ens ha donat la raó", afirmen.
Segons els cupaires, la imputació de Bernardo Coslado, l’adjudicació de contractes irregulars, la utilització de pròtesis caducades o la recent notícia sobre Manel Ferré "venen a demostrar el que des d’agrupacions d’usuàries i treballadores i la CUP com a única formació política" han denunciat: "l’actual model de sanitat concertada de titularitat pública i gestió privada, a diferència de la totalment pública gestionada per l’ICS, no suposa ni una major qualitat del servei, ni un ús més eficient dels recursos públics ni, com ara es veu, un més estricte compliment de la legalitat que els nostres dirigents sí que ens fan complir estrictament al conjunt de la ciutadania".
La CUP també alerta que el model en forma de Societat Anònima Municipal com en el cas de l’Hospital d’Amposta, tampoc permet una eficaç fiscalització per part d’aquells polítics integrants del seu Consell d’Administració, "que durant tots estos anys, han estat incapaços de percebre la més mínima irregularitat malgrat formar part del seu màxim òrgan de decisió".
La CUP lamenta l'ús de les responsabilitats polítiques «en benefici particular» de Manel Ferré
La formació reacciona després que s'haja sabut que l'exalcalde d'Amposta va passar consulta durant 24 anys a l'Hospital Comarcal "sense contracte"

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 18 de novembre de 2015 a les 11:38
Actualitzat el 18 de novembre de 2015 a les 11:57
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics