La Generalitat deu més de 450.000 euros a l'Ajuntament de la Sénia

El ple aprova un pressupost de 4,3 MEUR per a este 2015

Publicat el 05 de febrer de 2015 a les 11:03
Actualitzat el 05 de febrer de 2015 a les 11:33

Ajuntament de la Sénia Foto: Gloogle Street View


El ple de l'Ajuntament de la Sénia va aprovar este dilluns amb els vots a favor de Futur la Sénia (4) el pressupost municipal per a este 2015. CiU, PSC i ERC amb 6 regidors en el seu conjunt es van abstenir, mentre que el PP (3 regidors) va votar en contra.

El comptes per a l'any que ve preveuen un pressupost d'uns 4,3 MEUR. D'estos, 224.668,35€  seran destinats a inversions, entre les quals destaquen la reparació de la climatització de la Casa de Cultura, i la canonada que s'ha de col·locar al c/ Domenges-Clotada-c/ Barranquet per solucionar els problemes d'aigües pluvials. El capitol de personal (1,6 MEUR), preveu la recuperació per part dels treballadors de l'Ajuntament del 25% de la paga que se'ls va retindre l'any 2012.

D'altra banda, el ple va aprovar per unanimitat una moció del PP que demana a la Generalitat la transferència de les quantitats pendents de pagament amb l'Ajuntament de la Sénia, que ascendeixen a 461.051 euros. La moció reclama el pagament immediat o, "en cas de no poder fer-ho", facilite un calendari de pagaments per tal de que "en el termini de 3 mesos" quede regularitzat el deute total corresponent a les transferències de l’exercici 2014.