L’Ajuntament de la Ràpita ha tret a licitació les parades i locals desocupats del Mercat Municipal. D’esta manera, ha donat llum verda perquè les persones interessades a adquirir alguna de les paradetes i locals disponibles puguen presentar les seues ofertes i la documentació requerida. El termini per poder fer-ho és des d’este dimecres 19 de setembre, fins al proper 10 d’octubre.
Es tracta d'un total de tres parades, inicialment destinades a peixateria; tres més, a fruites i verdures; una altra per ubicar-hi un bar; i una darrera per a la venda de pa; a més de dos locals exteriors destinats a comerços. La concessió té una durada de 6 anys, per tal que coincidisca amb el venciment de les concessions actuals l’any 2023.
La regidora de Comerç, Rosa Anglès, ha defensat que l’objectiu del consistori és “dinamitzar un espai tan popular com és el mercat municipal i afavorir l’ocupació de les parades i locals que hi ha buits. Per este motiu, les parades surten a unes condicions avantatjoses per tal d’atreure l’interès dels emprenedors i d’incentivar a la gent a obrir allí el seu negoci”.
Els preus dels cànons per a un període de 6 anys oscil·len entre els 2.200 i els 4.000 euros, pel que fa a les parades interiors; i es concreten en 3.000 i 7.000 euros, respectivament, en el cas dels dos comerços exteriors. Els preus base estan fixats en funció de la superfície útil i la ubicació dels locals i parades.
L'Ajuntament de la Ràpita treu a licitació les parades i locals desocupats del Mercat municipal
Les persones interessades hauran de presentar la documentació requerida entre els dies 19 de setembre i 10 d'octubre

- Mercat Municipal de la Ràpita -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 20 de setembre de 2017 a les 16:04
Actualitzat el 20 de setembre de 2017 a les 16:21
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics