Coincidint amb el Dia de la Hispanitat, a l'edifici de l'Ajuntament de Tortosa no hi onejava ahir cap bandera. Fonts municipals han assegurat que esta setmana s'han portat a netejar totes, sense voler entrar sobre la coincidència del Dia de la Hispanitat i del context polític actual.
L'alcalde i diputat al Congrés pel PDeCAT ha explicat, en declaracions a l'ACN que la festivitat del 12 d'octubre no genera més celebració que l'assistència a un acte del centre aragonès de la ciutat, i que els regidors que ho volen desenvolupen una jornada laboral com qualsevol altra. "No ens hem de precipitar ni perdre el temps en coses anecdòtiques. La festivitat és un dret laboral que tenen tots els treballadors i si s'ha de regular en el seu moment ja es farà", ha assegurat Bel.
L'alcalde i alguns regidors van aprofitar este dijous la festivitat del 12 d'octubre per despatxar temes interns i atendre visites. Ja es va fer l'any passat i també algun altre dia festiu i, de moment, no es planteja anar més enllà. L'edifici va romandre obert, malgrat que els treballadors municipals sí que van fer festa.
L'Ajuntament de Tortosa porta totes les banderes a netejar i no en va onejar cap durant el 12 d'octubre
L'edifici consistorial va romandre obert i l'alcalde i alguns regidors van aprofitar per despatxar i atendre visites
Ara a portada
-
Societat «És el primer cop que m'he sentit tan desconnectada»: testimonis ebrencs de l'apagada Xavi Llambrich
-
Successos En estat greu una parella intoxicada pels gasos d'un grup electrogen a Poble Nou del Delta
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el 13 d’octubre de 2017 a les 10:08
Actualitzat el 13 d’octubre de 2017 a les 10:26
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics