L'ex diputada i regidora d'ERC a Bítem, Irene Fornós, nomenada directora del 112

Regidora d'ERC a Bítem, pren el relleu de Joan Delort, director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments

Publicat el 14 de setembre de 2021 a les 16:45
Actualitzat el 14 de setembre de 2021 a les 17:11
El Govern de la Generalitat ha aprovat aquest dimarts el nomenament d’Irene Fornós i Curto, portaveu d'ERC a Bitem, com a nova directora del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya.

Nascuda l’any 1980 a Tortosa, té estudis de Dret per la Universitat de Barcelona. Durant 12 anys ha treballat a Montepio de Conductors de Tortosa, una entitat mutualista de previsió social sense afany de lucre, on ha ocupat diferents responsabilitats.

Fornós ha estat diputada al Parlament de Catalunya del desembre de 2017 a desembre del 2020, i té també una trajectòria en moviments socials i entitats de la societat civil.

La direcció del Centre d’Atenció i Gestió de Trucades d’Urgència 112 Catalunya ha estat assumida fins a l’actualitat per Joan Delort, director general de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments.