Lliurats els premis ‘Llibresebrencs.org’ de relats curts

Els guanyadors han participat d’un sopar literari amb l’escriptor asconenc Andreu Carranza

Publicat el 02 d’agost de 2017 a les 16:17
Actualitzat el 02 d’agost de 2017 a les 16:23
El concurs de relats curts ‘Llibresebrencs.org’ ja té guanyadors: Tomàs Camacho, d’Alcanar; José Luís Garrido, de Tortosa, i Aina Ribes, d’Ascó. Dos d’ells van gaudir d’un sopar literari al restaurant La Creu, de Móra d’Ebre, amb l’escriptor asconenc Andreu Carranza, el passat dijous 27 de juliol.

El repte literari el va llençar el Servei de Joventut de la Ribera d’Ebre a la Fira del Llibre Ebrenc, i consistia en acabar un relat -amb 200 caracters com a màxim-, titulat ‘Heliotrops’, que va iniciar Carranza de la següent manera: “La Mireia espiava el veí que sortia de casa arrossegant una gran bossa negra. No havia conegut mai ningú tan metòdic i puntual...”. Al final, s’han proposat disset finals, que es poden llegir aquí.

Carranza reconeix que ha estat “una experiència nova, però molt enriquidora. Et demostra que la literatura és oberta, que de vegades tu escrius una cosa amb una idea i el lector fa la interpretació contrària”. “Em semblen perfectes estos jocs de contes escrits a dos, quatre o mil mans”, afegix.