Lluís Soler presenta la marca «Enlairem Deltebre», amb què buscarà renovar l'alcaldia

Unes 650 persones van assistir a l'acte

  • La presentació es va fer al recent inaugurat Centre Esportiu del Delta -
Publicat el 25 de març de 2019 a les 12:19
Actualitzat el 25 de març de 2019 a les 12:31
L’alcalde i cap de llista del PDeCat a Deltebre en les properes eleccions municipals, Lluís Soler, va presentar este divendres en un acte celebrat al Centre Esportiu del Delta en què hi van assistir unes 650 persones la marca amb la qual intentarà renovar la confiança de la ciutadania per tal de “seguir transformant el municipi des de la pluralitat i la transversalitat que sempre han definit els projectes que hem impulsat”, tal com va remarcar.  Es tracta d’«Enlairem Deltebre», una marca amb què Soler vol “mirar més enllà i de marcar nous objectius a l’horitzó de Deltebre”. “Em presento amb la màxima il·lusió per seguir complint l’objectiu pel qual la gent em va fer confiança: enlairar el municipi que estimo”, va afegir.
 
L’acte va servir també per  fer un balanç de l’acció de govern, mitjançant peces audiovisuals que recollien les declaracions de més de 30 testimonis i que anaven introduint els joves presentadors de l’esdeveniment: Maria José Navarro i David Capel.
 
Un dels moment àlgids de la nit va ser la presentació del candidat a càrrec del conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull. Finalment, l’acte també ha comptat amb la presentació de la cançó de campanya, composada i cantada per Gemma Franch i Jordi Miró, amb l’actuació de l’humorista Albert Pagà i la participació de l’instagramer Paula Mayoles (@mayoletes).