El resultat que Junts ha obtingut a les Terres de l’Ebre en estes eleccions al Parlament, on ha quedat primera força, pel davant d'un PSC que s’ha imposat a la demarcació i al conjunt del país, ha satisfet la candidata per la demarcació de Tarragona i l'Ebre, la jesusenca Mònica Sales: “Com a ebrenca estic molt contenta del resultat”, afirma un cop tancat l’escrutini. De fet, fa extensiva la seua satisfacció al global de Tarragona: “Hem guanyat a sis de les 10 comarques, per tant els resultats són positius, son bons, i també en l’àmbit del país hem crescut en nombre de vots i d’escons i tenim més diputats”, remarca. En este sentit, ha valorar el fet que la formació haja obtingut el cinquè escó a la demarcació, de manera que continuarà amb ella com a diputada l'aldeana Irene Negre.
Al seu parer, l’explicació dels resultats obtinguts es deuen a “una suma de factors”: “Hem arribat a tot arreu, hem fet una campanya d’equip, hem escoltat tothom, hem estat propers, hem explicat el projecte i hem ensenyat la nostra il·lusió”.
Pel que fa al panorama que es dibuixa de cara a configurar govern, apunta que “és evident que el mal resultat de les altre forces independentistes no queda compensat amb el nostre augment”, però tot i això, a partir del pronunciament de les urnes, Sales es mostra partidària de “teixir complicitats i ponts, volem poder parlar amb ERC per poder configurar un govern en clau catalana i lleial al poble”.