El partit tortosí Movem s'interessa pel tractament de les palmeres de la ciutat. Ho ha fet a través d'una instància a l'Ajuntament de Tortosa, on amb una bateria de preguntes dirigides al grup d'ERC i PDCAT ha considerat si estos arbres estan sent tractats de la forma adequada.
"No entenem com en ciutats i pobles molt propers a Tortosa pràcticament no s'ha mort cap palmera i aquí no paren de desaparèixer i morir-se", ha dit el portaveu de Movem, Jordi Jordan. Jordan també ha afegit que demanen saber si s'estan seguint correctament els protocols establerts per la Generalitat. La formació progressista ha demanat a l'Ajuntament informació sobre les factures, un calendari d'actuació present i futur, així com el tipus de productes que s'estan utilitzant.
Des de Movem han afirmat que "estan rebent la preocupació de molts tortosins i tortosines que veuen que moltes de les palmeres de la ciutat de parc Teodor Gonzàlez i dels Jardins del Príncep s'estan morint". Les darreres palmeres que han sigut talades estaven situades a la vora del pavelló firal de Remolins i al parc municipal.
Movem reclama informació sobre els tractaments de les palmeres de Tortosa
La formació afirma que molts d'estos arbres de la ciutat han mort i reclama saber quin tractament s'està seguint

- El grup municipal Movem Tortosa, liderat per Jordi Jordan. -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 12 de febrer de 2019 a les 16:19
Actualitzat el 12 de febrer de 2019 a les 16:31
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics