Sergi Borràs i Jornet encapçalarà la candidatura republicana de Junts per la Torre - Acord Municipal a les eleccions locals de 2023, agafant així el relleu de l'actual alcalde de la Torre de l'Espanyol, i company de llista, Joan Juncà.
Borràs, que és agricultor i ramader de professió, ha format part de l'equip de govern municipal les dues darreres legislatures com a primer tinent d'alcalde. Esta legislatura, a més, és vicepresident del Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre i forma part del projecte Ribera d'Ebre VIVA, des d'on s'han fomentat els productes agrolimentaris de la comarca, a través de Degusta Ribera d'Ebre, i col·laborat en la prova pilot de viabilitat del cultiu del kiwi com alternativa per substituir les fruites dolces afectades per la malaltia de la sharka.
Amb una candidatura molt renovada, Junts per la Torre, pretén donar continuïtat i un nou impuls a alguns dels projectes engegats esta legislatura, com el nou consultori mèdic, al que aviat es renovarà el seu equipament; la urbanització de la illa central del Carrer d'Era, o bé, la construcció de la pista multifuncional del costat de les piscines municipals. Al sostre d'este equipament, així com a d'altres edificis públics, hi ha projectat instal·lar plaques fotovoltàiques per promoure l'autoconsum.
Estos darrers anys el govern de Junts per la Torre ha municipalitzat el Servei d'Atenció Integral en l'Àmbit Rural (SAIAR), el qual dona atenció assistencial a persones de més de seixanta-cinc anys, i que fins llavors havia estat gestionat per Sagesa. Això ha fet possible la reduir de manera important les tarifes de les 16 places disponibles i facilitat al màxim l'accés als veïns. A més, s'ha reobert la llar d'infants municipal amb uns preus molt competitius, i s'han renovat els parcs infantils.
D'altra banda, s'ha fet una inversió important per rehabilitar i arranjar de manera integral diversos carrers del municipi, incloent-hi els respectius pluvials, el clavegueram i la xarxa de gas i distribució d'aigua potable. També s'han pavimentat diferents camins, enderrocat cases ruïnoses per transformar els solars en aparcaments públics; i reformat completament la piscina municipal.
Un altre aspecte en el que s'ha incidit esta legislatura és la dinamització del municipi, amb la creació d'un coworking local per facilitar el treball i crear sinèrgies; o la senyalització de 30 quilòmetres de senders.
Sergi Borràs relleva a Joan Juncà com alcaldable republicà de la Torre de l'Espanyol
Borràs, que és agricultor i ramader de professió, ha format part de l'equip de govern municipal les dues darreres legislatures com a primer tinent d'alcalde

- Sergi Borràs i Joan Juncà, alcaldable i alcalde. -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 21 de febrer de 2023 a les 21:26
Actualitzat el 21 de febrer de 2023 a les 21:35
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Tortosa estudia accions legals davant possibles irregularitats en l'adjudicació d'obres a la SAMO
-
Política Queda deserta la licitació per construir una pista esportiva a l'antic col·legi dels Josepets de Tortosa
-
Política Junts per Tortosa veu «absurd» que es qüestione la viabilitat dels terrenys del Camí de Roquetes per al nou hospital
-
Política Paneque presenta a les Terres de l'Ebre les bases de la primera convocatòria de solars públics