Un total de 47 empreses participaran este dijous 26 de maig en una nova edició de la Fira d’Ocupació a la Ràpita, organitzada per l’Ajuntament, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Tortosa i el Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili. Les empreses oferiran un centenar de llocs de treball i en el certamen recolliran els currículums i les demandes de feina dela visitants. La fira s'emmarca dins del Programa Integral de Qualificació i Ocupació (Programa PICE) i està cofinançada pel Fons Social Europeu i la Iniciativa d'Ocupació Juvenil en el Marc del Programa Operatiu d'Ocupació Juvenil 2014-2020.
La Fira d’Ocupació de la Ràpita es durà a terme al Pavelló firal de la Ràpita des de les 9.30 fins a les 14.30 hores. Es dirigix a joves entre 16 i 29 anys que actualment no estudien ni treballen, joves inscrits i no inscrits al Sistema Nacional de Garantia Juvenil, però també la resta de persones interessades i empreses. L’esdeveniment s’organitza amb la finalitat de promoure els canals de comunicació entre les empreses i els joves demandants d'ocupació, oferir en un sol espai els recursos i les eines per millorar l'ocupabilitat, impulsar altres alternatives de cercar feina i mostrar l'emprenedoria com una altra forma de treballar.
En la roda de premsa per presentar la fira, l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha exposat que “unim esforços per crear l’espai ideal perquè les empreses del territori i les persones que busquen feina es troben i coordinen”. Caparrós ha destacat que “estem segurs que es crearan oportunitats laborals”.
Per la seua banda, el president de la Cambra de Comerç Francesc Faiges, ha apuntat que “comptem amb la participació de quaranta-set rellevants indústries i empreses de les Terres de l’Ebre que oferiran més de 500 llocs de treball, sobretot en els sectors del turisme sostenible, hostaleria, serveis sanitaris, emprenedoria, oficis i indústria”. Faiges ha afegit que “fem un esforç important per acollir esta fira perquè volem retenir el talent al nostre territori i que les persones que vinguen es troben a gust”.
Al llarg de la jornada també s'oferiran diferents ponències, sobre "Treballar per compte aliena o emprendre el meu propi negoci?" a càrrec d’Ivette Castro; "Com puc treballar a l’administració pública. Oferta pública i nous processos d’estabilització", a càrrec de Maria Moreno o "Com diferenciar-te en una entrevista de feina", amb Palomo Consultors. També hi haurà gimcanes de la inserció, temps d’intercanvi amb els ponents i un taller de videocurrículum.
47 empreses oferiran 500 llocs de treball en la Fira d'Ocupació a la Ràpita
La trobada tindrà lloc dijous 26 de maig al matí al pavelló firal
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 24 de maig de 2022 a les 16:10
Actualitzat el 24 de maig de 2022 a les 16:23
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició