Fins a 8.000 patinadors i un moviment de 30.000 persones a la ciutat. Este és el balanç que ha generat la pista de gel instal·lada a la plaça de l’ajuntament de Tortosa durant la campanya de Nadal i Reis, segons la Federació Comercial i de Serveis Tortosa+, que n’ha fet una valoració molt positiva. La Federació ha afegit que la pista de gel ha aconseguit captar l’atenció del públic local, però també del d’arreu del territori, ja que la meitat dels patinadors han estat del conjunt de les Terres de l’Ebre i comarques veïnes (Baix Maestrat i Aragó).
En un nota de premsa, la Federació destaca que el trànsit de persones per les principals artèries comercials de la ciutat era el seu principal objectiu a l’hora d’apostar per instal·lar una pista de gel al centre de Tortosa, per tal de dinamitzar el sector serveis aprofitant les setmanes en què es registren més vendes de l’any. Una acció feta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa i de la Diputació de Tarragona i amb el suport de diversos patrocinadors locals.
Tortosa + destaca la col·laboració del Consell Esportiu del Baix Ebre, coordinant i programant, des del dia 10 fins al 2 de desembre l’assistència en horari lectiu de més de 1.000 escolars, de diversos centres de primària i secundària de tota la comarca, especialment públics, encara que també de concertats, que van poder gaudir de forma gratuïta d’esta experiència, molts d’ells per primera vegada. També destaca la col·laboració del Club Patí Dertusa, amb monitores que han ajudat als que s’iniciaven en els patins sobre gel.
8.000 patinadors, a la pista de gel de Tortosa
Ha generat un moviment de 30.000 persones a la ciutat, segons Tortosa+

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 14 de gener de 2015 a les 19:28
Actualitzat el 15 de gener de 2015 a les 10:41
Et pot interessar
-
Societat L’oli Cabra Feixet del Perelló, premiat com el millor oli extra verge del món
-
Societat Oberta la convocatòria del divuitè Premi Literari de Teatre la Carrova
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova