Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Falset van detindre el 29 d'octubre passat dos hòmens, ambdós de 20 anys, de nacionalitat romanesa i sense domicili conegut, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força i també per dos robatoris amb força en dos magatzems, tots dos en grau de temptativa.
El 29 d'octubre la policia catalana va rebre avís d'un testimoni que els alertava que la porta d'accés d'un dels pisos del bloc on vivia estava oberta, fet que el va fer sospitar. Una patrulla es va desplaçar fins al lloc i van observar que el pany estava forçat, de manera que van decidir entrar i, un cop dins, van trobar-hi dos hòmens i diversos objectes de dubtosa procedència repartits entre les diferents estances. Alguns d'estos objectes eren una escopeta de caça i diverses eines agrícoles que constaven com a sostretes la nit anterior en una casa de la partida de Baboixos, a Falset. El propietari, que va denunciar que li havien robat més objectes, va detallar que un dels panys del magatzem estava forçat.
Els Mossos van detindre els dos hòmens per un robatori amb força a domicili. La investigació no es va tancar i això va permetre vincular els dos hòmens amb altres temptatives de robatori amb força en magatzems agrícoles ubicats just a 150 metres de la casa on havien entrat a robar el 28 d'octubre.
Els detinguts van passar a disposició judicial al Jutjat d'Instrucció i Primera Instància de Falset este dimarts i el jutge va decretar-ne l'ingrés a presó.
A presó dos hòmens per robar en magatzems agrícoles a Falset
Un veí va alertar els Mossos de la presència dels lladres
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 02 de novembre de 2016 a les 18:20
Actualitzat el 02 de novembre de 2016 a les 22:39
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició