La central nuclear Ascó ha notificat al Consell de Seguretat Nuclear que, durant la realització d'una prova de vigilància en el sistema contraincendis de la Unitat II, s'ha produït l'abocament d'aigua des d'una estació automàtica situada al passadís de l'edifici de control. La incidència d’esta tarda no ha tingut afectació als equips situats a les sales a les quals ha arribat l'aigua procedent del circuit d’extinció d’incendis de la planta.
El sistema ha estat normalitzat i s'ha procedit a la neteja d'estes sales. La planta es troba operant amb normalitat al 100% de potència.
El succés ha quedat classificat provisionalment com de nivell 0 a l’Escala Internacional de Successos Nuclears i Radiològics.
Abocament d’aigua procedent del circuit d’extinció d’incendis a la nuclear d’Ascó

Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 12 de juny de 2015 a les 19:26
Actualitzat el 12 de juny de 2015 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició