Una persona ha mort com a conseqüència d'un xoc frontal entre dos vehicles este dissabte a la matinada l'N-340, al terme d'Amposta.
Segons les primeres informacions facilitades pel Servei Català de Trànsit, l'ocupant d'un dels vehicles ha mort i el de l'altre cotxe ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a l'hospital.
L'home mort, conductor d'un dels cotxes, és un veí de Deltebre de 85 anys. L'altre conductor ha estat traslladat en estat "menys greu" a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
L'accident ha tingut lloc al punt quilomètric 1.177,40. Fins al lloc del sinistre s'han desplaçat 2 dotacions de Bombers, que han hagut de realitzar tasques d'alliberament d'un dels conductors. També han actuat 4 dotacions del Mossos d'Esquadra i 4 ambulàncies del SEM.
Accident mortal a l'N-340, a Amposta, per un xoc frontal
El conductor que ha resultat mort és un veí de Deltebre de 85 anys
Ara a portada
Publicat el 22 de juny de 2019 a les 08:55
Actualitzat el 22 de juny de 2019 a les 10:43
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents