Actuacions d’urgència a una quinzena de camins del Delta de cara la campanya de la sega de l’arròs

Les actuacions s’emmarquen en el Pla de camins del Delta, que continuarà després de la campanya amb arranjaments i habilitació de carrils bici

Publicat el 02 de setembre de 2021 a les 05:51
Actualitzat el 02 de setembre de 2021 a les 06:01
L’Ajuntament d’Amposta ha realitzat, els darrers dies d’agost, diferents actuacions d’urgència en el marc del Pla de camins del Delta, amb la voluntat de preparar la xarxa de vials del Delta de cara a la campanya de la sega de l’arròs. Les actuacions han variat en funció de l’estat i la tipologia dels camins, però en total s’ha actuat a una quinzena de camins. S’han fet les següents actuacions:

●Triturat i compactat d’alguns camins en mal estat (Lligallo de Pio, Lligallo de la Culs, Camí de Carlet i Camí de Canyó)
●Aportació de material en camins de terra (Camí de l’Embut)
■Reparació de clots en aglomerat en fred (Carrer Major, Camí del Poble Nou, Camí de Pescadors, Camí de Riu Vell, Camí de la Senyora, Camí de l’Esquerra a Balada, Lligallo de Migjorn, Camí de Gil, Carretera de les Salines, Camí de Panissello).
 

Arranjaments dels camins del Delta per part de l'Ajuntament d'Amposta Foto: Ajuntament d'Amposta
 

El Pla de camins del Delta contempla totes aquelles actuacions d’arranjament i manteniment de l’àmplia xarxa de camins que hi ha a la zona del Delta dins el terme municipal. Este pla contempla també la incorporació de carrils bici en tota esta xarxa de camins, ja sigui incorporant un carril bici, ja sigui senyalitzant l’ús compartit de la via. De fet, dins aquest pla, l’Ajuntament ja està licitant l’arranjament de Riu Vell, Baladres i carretera de les Salines al Poble Nou. Després de la campanya de la sega se seguirà amb totes estes actuacions.