Adif adjudica les obres per substituir els canvis d'agulla a les estacions d’Ascó i Flix

Les obres, que es faran també a altres tres estacons catalanes i tenen un pressupost que supera els 1,6 milions d'euros, s'allargaran uns sis mesos

Publicat el 02 de novembre de 2016 a les 16:54
Actualitzat el 02 de novembre de 2016 a les 22:41
El gestor ferroviari Adif ha adjudicat a l'empresa Tecsa Empresa Constructora un contracte per a substitució dels desviaments o canvis d'agulla existents a cinc estacions catalanes, dos de les quals a Ascó i a Flix, per altres de majors prestacions. El contracte també inclou esta actuació de renovació a les estacions de Mollet-Sant Fost, al Vallès Oriental; i Malgrat de Mar i Calella, al Maresme, i preveu un import total superior als 1,6 milions d'euros. D'esta manera, s'augmentarà la fiabilitat de les vies afectades, la seguretat i el confort de les circulacions, a més de reduir la probabilitat d'incidències. Adif preveu que les obres s'allarguen uns sis mesos.

En el marc de les actuacions de modernització d'este tipus d'instal·lacions ferroviàries a la xarxa d'ample convencional de Catalunya, Adif també està substituint els canvis d'agulla a l'estació de Garraf. Una actuació que va començar el 26 de setembre passat i que estarà enllestida el pròxim 21 de novembre.