L'Ampolla va acollir la 42a edició de la tradicional Travessia nedant des del Port del Fangar fins a L'Ampolla, amb una distància de 1800 milles (3.335 metres).
La prova és puntuable per al Circuit català de travessies.
L'Ampolla va comptar amb 103 participants que van realitzar un recorregut de 4 quilòmetres per la badia del Fangar. La sortida i l'arribada va ser la platja de l'Arquitecte.
La cita va tenir lloc, com ja és tradició, el dia 15 d'agost i va estar organitzada pel Club Nàutic Ampolla amb el suport de l'Ajuntament.
Els tres primers nedadors masculins en travessar la línia de meta van ser Lluís Pijuan Oro (00:50:51), seguit per Nil Ibáñez Pina (00:51:07) i la tercera posició la va ocupar Pepe Vendrell Garcia (00:51:13).
Pel que fa a les classificacions de la categoria femenina, la primera posició va ser ocupada per Marta Soldevila Pons (01:00:49), la segona nedadora en acabar va ser Marta Miron Pérez (01:07:34) i la tercera va ser Meritxell Sánchez Codorniu (01:09:59).
Així va ser la 42a Travessia Nedant Port del Fangar este dilluns a L'Ampolla
L'Ampolla va comptar amb 103 participants que van realitzar un recorregut de 4 quilòmetres per la badia del Fangar.
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 11:51
Actualitzat el 17 d’agost de 2022 a les 11:55
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients