Esta trobada, que tindrà lloc al Parc dels Xiribecs, està pensada com un cap de setmana per als aficionats a les motos. S'espera la participació d'entre 350 i 500 motos vingudes de les Terres de l'Ebre i també de fora, com de Tarragona o de Lleida.
La trobada es vol convertir en tot un atractiu turístic per als amants de les dos rodes que durant un cap de setmana podran gaudir, per exemple, del grup de Harley-Davidson Tarraco que participaran en la trobada.
Durant el cap de setmana s'hi realitzaran diverses activitats tant per als aficionats a les motos com per aquells que no ho són, hi haurà tres sortides conjuntes, una per Amposta on els ampostins i les ampostines podran gaudir amb les diferents motos que participaran en la trobada i les altres dos seran, la primera serà dissabte la tarda per la zona del Benifallet i diumenge tarda amb una ruta pel Delta de l'Ebre.
A banda de motos, hi haurà activitats de tot tipus, menjar, amb diferents Food-Trucks, música, amb concerts tant divendres la nit, amb OXYD, com dissabte amb Equus, o Bike Shows.
"Volem que la trobada es convertisca en referència de les motos a les Terres de l'Ebre i que el punt neuràlgic de les activitats sigui Amposta", ha afirmat l'alcalde, Adam Tomàs.
Les inscripcions per a les rutes es faran al mateix Parc dels Xiribecs, divendres a partir de les 16 h, i el preu serà de 10 €, que inclourà una bossa commemorativa i altres detalls.

Cartell de la trobada Foto: Cedida