La injecció de la vacuna de Pfizer ha estat ràpida i de seguida ha comentat que no li ha fet gens de mal. "A veure què passa ara", ha comentat. També s'ha vacunat Rosa Pino, psicòloga de la Residència Natzaret de Móra d'Ebre on ha començat la vacunació anticovid de la regió sanitària de les Terres de l'Ebre.
Quan l'Antònia ha tornat a la seva habitació s'han sentit crits i ovacions als passadissos on 55 residents més i 29 professionals es vacunaran este diumenge. A l'Ebre han arribat 150 dosis i es preveu que la vacunació continue esta setmana a la residència de Flix.

Rosa Pino, psicòloga de la Residència Natzaret de Móra d'Ebre, que ha estat la segona en rebre la vacuna contra la covid-19 a la regió sanitària de les Terres de l'Ebre Foto: ACN / A. Ferràs