Benestar Social i Família atorga 100.000 euros a Càritas de Tortosa per lluitar contra la pobresa

Publicat el 21 d’octubre de 2014 a les 19:10
Actualitzat el 22 d’octubre de 2014 a les 09:02
El departament de Benestar Social i Família ha resolt assignar 100.000 euros a Càritas Diocesana Interparroquial de Tortosa, en el marc de la convocatòria extraordinària de subvencions dirigides a entitats pel desenvolupament d’actuacions d’atenció a les famílies en situació de vulnerabilitat social, especialment aquelles que tenen infants a càrrec.

L’entitat rebrà 15.000 euros per a ajudes econòmiques a famílies en situació de vulnerabilitat per tal que es destinen exclusivament al desenvolupament del Projecte d'acompanyament i atenció personalitzada (pagament de despeses bàsiques de lloguer, llum, aigua, gas, farmàcia, pròtesis, higiene personal, beques menjador, material escolar, activitats extraescolars, etc.). D’altra banda, es destinaran 85.000 euros per a la prestació de serveis directes o indirectes a famílies en situació de vulnerabilitat en el marc del Projecte d'aliments, menjadors socials i robers (distribució d'aliments i roba usada a través de 30 parròquies i funcionament dels menjadors socials de Tortosa i Amposta).

Si bé a dotació inicial global de la convocatòria extraordinària, publicada el mes de juny, era de 2 M€, finalment el govern l’ha pogut ampliar fins a 2,5 M€.