Catalunya es promociona a l'Ametlla Mar amb un anunci fet pel director Cesc Gay

El guanyador del Goya signa cinc espots amb aventures que es poden viure al Pallars, Palamós, el Bages, l'Ametlla de Mar i Vilafranca del Penedès com a part d'una campanya de l'Agència Catalana del Turisme

Publicat el 10 de juny de 2016 a les 15:15
Actualitzat el 10 de juny de 2016 a les 19:04
Unes vacances en família a l'Ametlla de Mar: un dia a la platja, aigües cristal·lines, activitats de busseig o piragüisme i molts somriures. Tot això passat per la mirada del reconegut realitzador català Cesc Gay, guanyador del premi Goya a millor director per 'Truman'. És només un dels cinc espots que l'Agència Catalana del Turisme ha llençat com a part de la nova campanya de promoció turística que duu l'eslògan "Hi ha molts motius per tornar a Catalunya".

Junt al vídeo que Cesc Gay ha rodat a la cala de Sant Jordi de l'Ametlla, podem veure altres quatre "experiències" ben diferents. Un dia de ràfting al Pallars, una sortida en barca de pesca a Palamós, una jornada castellera a Vilafranca del Penedès i una visita a una vinya del Bages. I de fons, una versió en anglès de la famosa cançó de Jaume Sisa 'Qualsevol nit pot sortir el sol'. Cesc Gay ha destacat l'autenticitat de les experiències: "El que ens va agradar és que passaven de veritat".

Amb una inversió de 2,3 milions d'euros, la campanya s'activarà a partir del 15 de juny en els formats de televisió, premsa, publicitat exterior i digital per reforçar els mercats domèstic; de proximitat espanyol, sobretot d'àmbit urbà, i europeu, amb èmfasi especial al Regne Unit.

Es tracta d'una campanya de projecció internacional i té el suport del Departament de Presidència. L'acte ha comptat amb la col·laboració de la Filmoteca de Catalunya i del Departament de Cultura.