Tanquen el pont de Crespi de Bítem, més conegut com el pont de les Maduixes, després que una persona que passava per sobre caigués al barranc. Els Bombers han rebut l'avís este dimecres al voltant de les 8 del matí, on se'ls alertava que una dona de 50 anys s'hauria precipitat pel barranc en trencar-se unes fustes que conformen la plataforma base del pont. La víctima ha patit lesions menys lleus a l'espatlla i al maluc i ha sigut trasllada pels serveis d'emergències a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Fins al lloc han acudit diverses dotacions de Bombers, el servei d'emergències del SEM i la Policia Local, els quals han decidit senyalitzar i tancar el pont per evitar nous incidents.
El conegut com a pont de les Maduixes s'alça per sobre un terraplè durant uns 50 metres de llargada, sent el pont més llarg de la ruta dels ponts de Bítem, conformada també pel pont de la Rabosa.
Cau una dona travessant el pont de les Maduixes de Bítem i en tanquen l'accés
El pont forma part de la ruta dels ponts de Bítem i és un reclam turístic per a curiosos i senderistes

- El pont de les Maduixes, a Bítem. -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 29 de maig de 2019 a les 16:13
Actualitzat el 29 de maig de 2019 a les 17:07
Et pot interessar
-
Societat Aida Boix Grau finalitza una etapa de vuit anys al capdavant del centre d’art Lo Pati a Amposta
-
Societat Expoebre 2025 obre dijous amb ocupació plena i activitats per a tothom
-
Societat Samantha Hudson, cap de cartell d’Unicorns Pride Ebre 2025
-
Societat L’enderroc de discoteca Plató, primer pas per a regenerar l’antiga N-340 a Alcanar