El departament de Salut ha informat este dimarts que des d’ahir s’han diagnosticat cinc casos més de malalts de coronavirus a les Terres de l’Ebre. D’esta manera, la xifra de persones que han donat positiu a les proves és de 33 en total al territori fins ara. A hores d’ara hi ha 14 persones ingressades a l’hospital de Tortosa Verge de la Cinta, set de les quals –dos més que ahir dilluns- han estat derivades a la unitat de cures intensives.
Pel que fa a la Regió Sanitària del Camp de Tarragona, s’hi han confirmat 32 nous casos este dimarts, elevant el nombre de 195 acumulats. Al Camp de Tarragona hi ha 11 ingressats i, d’estos, 29 són a l’UCI.
Durant el dia d’avui no s’ha registrat cap mort per Covid-19 a la demarcació de Tarragona.
[noticia]17437[/noticia] [noticia]17438[/noticia] [noticia]17353[/noticia] [noticia]17301[/noticia] [noticia]17351[/noticia] [noticia]17352[/noticia] [noticia]17370[/noticia]
Cinc casos més de coronavirus confirmats este dimarts eleven a 33 el nombre de positius a l'Ebre
Catorze dels diagnosticats estan hospitalitzats, i set d'estos malalts són a la unitat de cures intensives
Ara a portada
Publicat el 24 de març de 2020 a les 19:50
Actualitzat el 25 de març de 2020 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati