Pel que fa al risc de rebrot, continua clarament en la zona vermella, amb 148,78 sobre 100, tot i que la tendència és a la baixa, ja que el dia anterior es situava en 169,5. La xifra de defuncions es manté en 55.
Les capitals de comarca més afectades per la Covid-19 són Amposta i Tortosa. A la capital del Montsià, un dels municipis que ha preocupat més a Salut en l'últim mes, acumulen des de l'inici de la pandèmia 105 positius confirmats per PCR i 118 amb la resta de proves. Aquest divendres el risc de rebrot es troba en 352, una xifra que també apunta a la baixa, 50 punts per sota del 409,37 d'ahir.

Evolució de la tendència del risc de rebrot a Amposta, en un gràfic del 7 d'agost. Foto: Salut
A Tortosa, des de l'inici de la pandèmia porten 113 casos confirmats per PCR i 168 amb la resta de proves, mentre el risc de rebrot a la capital del Baix Ebre se situa en 269,11.