Contractats tres joves titulats universitaris a través del Programa Primera Experiència professional en les administracions públiquesDivendres 31 de març, tres joves contractats a través del programa Primera experiència professional en les administracions públiques, van iniciar la seva activitat al nostre ajuntament.
Són joves d’entre 22 i 29 anys recentment titulats universitaris que a través del programa se’ls ofereix tenir la seva primera experiència professional amb l’administració. Els espera un any de contracte per davant i estaran ubicats a les següents àrees: Activitats, Polítiques Ambientals i Turisme.
Aquest programa està subvencionat per Servei Públic d’Ocupació de Catalunya a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea- NextGenerationEU i està gestionat des de l’Àrea de Desenvolupament Social i econòmic de l’Ajuntament d’Amposta.
Contractats tres joves titulats universitaris a través del Programa Primera Experiència professional
Treballaran un any a l’Ajuntament de la Ràpita

Ara a portada
Publicat el 12 d’abril de 2023 a les 11:27
Actualitzat el 12 d’abril de 2023 a les 11:38
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati