Declarat un incendi en una empresa al Polígon Baix Ebre a Tortosa

Han cremat tres torres de refrigeració totalment i una quarta ha quedat afectada en part | Un treballador ha resultat ferit lleu en una mà pel foc

  • El foc ocasiona una densa fumera negra. -
Publicat el 19 d’abril de 2016 a les 17:57
Actualitzat el 19 d’abril de 2016 a les 19:44
ACTUALITZACIÓ 18.45: Cremades torres de refrigeració 
Els Bombers de la Generalitat han donat per extingit l'incendi que s'ha declarat esta tarda a l'empresa Tortosa Energia, una planta que es dedica a la generació d'energia. Segons les informacions facilitades pels Bombers i per l'Ajuntament de Tortosa, un treballador ha resultat ferit lleu a la mà a conseqüència de l'incendi. Els Bombers continuen remullant la zona.

 

Aspecte en què ha quedat la planta, amb les torres de refrigeració cremades. Foto: Ajuntament de Tortosa
 


























INFORMACIÓ 17.30 HORES: Declarat un incendi a Tortosa Energia
Vuit dotacions dels Bombers treballen en un incendi que s’ha declarat poc abans de les 17.20 hores a empresa Tortosa Energia del polígon Baix Ebre, a Tortosa, segons han confirmat els Bombers de la Generalitat. Una densa fumera negra, visible des de lluny, ha despertat inquietud entre la ciutadania. Segons els Bombers, està cremant el recobriment de fibra d’una torre de refrigeració.