Deltebre es promocionarà a Moscou, Lió i Londres

Publicat el 05 de març de 2014 a les 10:36
Deltebre es promocionarà a les fires de Moscou, Lió i Londres Foto: cedida

Deltebre es promocionarà enguany al mercat internacional. L'Àrea de Turisme de l'Ajuntament substituirà el model d'assistència a fires nacionals i apostarà per les fires de Moscou, Lió i Londres amb una triple finalitat: obrir mercat al turisme rus, consolidar el turisme francès i continuar apostant pel turisme europeu. "Apostar per fires internacionals no suposa en cap cas renunciar a seguir captivant els turistes catalans i espanyols que són una part molt important dels nostres visitants”, subratlla el regidor de Turisme, Joan Alginet. Així del 18 al 22 de març l’Àrea de Turisme de Deltebre assistirà, sota el paraigües de la marca Terres de l’Ebre del Patronat de Turismede la Diputació Tarragona, a Moscou amb una nova guia del municipi editada en rus.

Segons Alginet, el municipi “ha d’apuntalar les bases d’un turisme que ha de ser la primera font d’ingressos en un futur no molt llunyà”. Per aquest 2014 s’ha fet un esforç en mantenir el pressupost de la partida i fins i tot incrementar-lo a fir de posar en marxa 5 línies d’actuació bàsiques : turisme sostenible, turisme lúdic-esportiu, turisme rural, turisme cultural i turisme gastronòmic.

A més a partir d'esta setmana s'ha obert la caseta d’informació, situada a l’entrada del nucli de La Cava, ampliant hores i dies d’obertura al públic i s’està treballant per obrir també la oficina situada a la zona de Catxina a Jesús i Maria.