Deltebre lliura més de 5.000 bosses reciclables per a la fruita i la verdura per reduir l'ús de plàstic

Les bosses es podran trobar en les fruiteries i verduleries del municipi, però també als mercats municipals, a l’Ajuntament de Deltebre, al Centre Esportiu del Delta, al Centre Cultural del Delta i al Consell de Riumar

Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 11:10
Actualitzat el 24 de novembre de 2022 a les 11:21
Este dijous, aprofitant que se celebra el mercat ambulant, l’Ajuntament de Deltebre ha iniciat una nova acció de conscienciació ambiental en el marc de la campanya #DeltebreRecicla. Esta vegada, es tracta del lliurament de més de 5.000 bosses reciclables per a la fruita i la verdura amb l’objectiu, com ha remarcat el tinent d’alcaldia de #DeltebreSostenible, Kilian Franch, de “disminuir l’ús de les bosses de plàstic i així continuar fent petites passes que, en el seu conjunt, ens ajuden a neutralitzar l’emergència climàtica”.

De fet, esta acció en concret té l’eslògan de “Els petits canvis marquen la diferència”, redundant amb el missatge de sensibilització que durant tots estos anys s’està efectuant amb les diferents campanyes que s’han engegat. En aquest sentit, durant la seua intervenció, el tinent d’alcaldia ha recordat que l’Ajuntament de Deltebre va ser reconegut amb un premi per la gestió dels residus i per les campanyes de conscienciació ambiental en el marc de la XVII edició dels Premis Ciutat Sostenible que lliura la Fundació Fòrum Ambiental, amb el suport del Ministeri per a la Transició Ecològica i Repte Demogràfic, i amb la col·laboració de ECOEMBES.

Per la seua banda, la regidora d’Acció Comercial, Ingrid Santiago, ha ressaltat que “la col·laboració i la suma, en totes les accions, ens permet anar més lluny, més encara en qüestions com la conscienciació ambiental. Per això, i com venint fent sovint, aquesta campanya neix amb sinergia amb el comerç local i de proximitat, i amb la finalitat que els veïns i veïnes puguin fer el màxim ús d’aquestes bosses”.

Les bosses, que s’han començat a repartir este matí, es podran trobar en les fruiteries i verduleries del municipi, però també als mercats municipals, a l’Ajuntament de Deltebre, al Centre Esportiu del Delta, al Centre Cultural del Delta i al Consell de Riumar, en els seus respectius horaris d’obertura.

Esta acció forma part de les diferents iniciatives que des de l’Ajuntament de Deltebre, conjuntament amb Innovia Coptalia i Fornós Contenidors, es realitzen per fomentar el compromís mediambiental.