La Regió Sanitària de les Terres de l'Ebre ha confirmat la detecció d'un brot de coronavirus a la Residència d'avis Vima de Sant Carles de la Ràpita que, de moment, afecta a 10 persones de les quals 9 són usuaris i 1 treballador.
Arran d’esta situació es va realitzar un cribratge a tots els usuaris 150 i avui es cribraran els 80 treballadors.
Tècnics de Salut Pública, Atenció Primària i del Departament de Salut van realitzar una visita al centre per tal de supervisar les tasques de sectorització. El centre va informar telefònicament de la situació als familiars dels residents i tant el metge com la infermera de l’equip de l’atenció primària realitzaran una visita diària per tal de valorar-ne l’estat dels residents.
Detectat un brot amb 10 infectats per coronavirus a la residència d'avis VIMA de la Ràpita
Este dimecres es van detectar 10 positius simptomàtics, 9 usuaris i 1 treballador | Es va realitzar un cribratge als 150 usuaris i avui es cribraran 80 treballadors del centre

- Façana de la residència VIMA de la Ràpita
Ara a portada
Publicat el 22 d’octubre de 2020 a les 10:37
Actualitzat el 22 d’octubre de 2020 a les 11:47
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents