El coronavirus ha tornat a entrar a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, més enllà dels pacients que ja es troben afectats per esta malaltia.
Segons ha pogut confirmar l’aguaita.cat a través de Salut, un brot amb origen a la unitat de polivalència de la primera planta ha afectat un total de 17 pacients que havien estat ingressats per altres patologies. Entre estos, 14 pacients continuen actualment ingressats.
D’altra banda 57 professionals del centre també es troben aïllats a causa del coronavirus. En este cas, però, Salut estudia l’origen d'estos contagis, ja que no tots provindrien necessàriament del mateix brot.
Segons informa Salut, ja s’ha realitzat un cribratge a tots els pacients afectats i durant el dia d’avui s’està realitzant un cribratge a la resta de professionals.
Detectat un brot de coronavirus a la primera planta de l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa
El brot ha afectat 17 pacients | D’altra banda hi ha 57 professionals aïllats, no necessàriament per este brot, i avui es realitza un cribratge a la resta de sanitaris afectats
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 11 de gener de 2021 a les 13:50
Actualitzat el 11 de gener de 2021 a les 13:55
Et pot interessar
-
Societat Oberta la convocatòria del divuitè Premi Literari de Teatre la Carrova
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival