Detenen el camioner implicat en un accident mortal a l'Ametlla de Mar per positiu en el test de drogues

El vehicle de gran tonatge a encalçat un turisme a l'AP-7 i ha mort un home de 71 anys

ARA A PORTADA

Publicat el 27 de juny de 2023 a les 22:16
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 15:11

Els Mossos d'Esquadra han detingut el camioner que esta matinada de dimarts s'ha vist implicat en un accident mortal a l'Ametlla de Mar. Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT), se l'ha detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi per imprudència greu i per conduir sota els efectes de les drogues. Poc abans de la una de la matinada, el camió ha encalçat un turisme al quilòmetre 296,2 de l'AP-7, en sentit sud, i ha mort el conductor del cotxe, un home de 71 anys del qual no han transcendit més dades. Arran de la incidència, s'han activat dues patrulles de la policia, dues dotacions dels Bombers i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

A causa del succés s'ha tallat l'autopista en sentit sud i després s'ha restringit la circulació a un carril. La situació s'ha normalitzat cap a dos quarts de quatre de la matinada.

Amb esta, un total de 71 persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any, segons les dades de l'SCT.