Detenen un home a Amposta quan intentava robar en un domicili gràcies a la col·laboració ciutadana

El presumpte autor dels fets passarà a disposició del Jutjat en funcions d'Amposta un cop finalitzaten les diligències policials

Publicat el 24 de novembre de 2022 a les 12:52
Actualitzat el 24 de novembre de 2022 a les 13:03
Efectius de la Policia Local d'Amposta han detingut esta matinada a un home de 26 anys com a presumpte autor d'un delicte de Robatori amb Força. El detingut havia saltat la tanca d'un immoble i anava a cometre el robatori quan ha estat sorprès pels agents de la Policia Local, els quals havien estat alertats per una persona que havia observat l'acció del delinqüent. 

Durant l'escorcoll posterior es van intervenir diversos objectes els quals anaven a ser utilitzats per la comissió del fet delictiu, així com altres que s'està intentant determinar si ja havien estat sostrets al lloc dels fets.

L'home, al qual li consten diversos antecedents policials, passarà a disposició del Jutjat en funcions de Guàrdia d'Amposta un cop finalitzaten les diligències policials. 
 

Objectes del pressumpte lladre Foto: Policia Local d' Amposta