La Guàrdia Civil ha detingut un auxiliar sanitari per presumptament robar joies a pacients -la majoria, gent gran del Montsià- durant els trasllats en ambulància i atencions a domicili.
L'arrest s'ha produït arran dels controls que la Guàrdia Civil realitza en locals de compravenda d'or a la província de Castelló, concretament a Vinaròs. Els agents van detectar en un d'estos una sèrie de joies de procedència sospitosa i van iniciar una investigació per esclarir-ne els fets.
En el decurs de la investigació els agents van descobrir que estes joies van ser venudes per un auxiliar sanitari d'una ambulància que suposadament furtava estos objectes de valor als seus pacients, generalment persones d'avançada edat "que ni tan sols s'adonaven de la manca de les joies", han assenyalat les mateixes fonts.
Fins al moment ha estat identificada la procedència de quatre peces d'or sostretes, propietat de tres ancians que van ser atesos pel detingut, veïns d'Alcanar i Ulldecona (Montsià), i valorades en poc més de 3.000 euros.
Al detingut li consten almenys set vendes més de peces d'or en el citat establiment de compravenda, de manera que la investigació continua oberta. L'arrestat ha estat posat a disposició del Jutjat d'Instrucció número 1 de Vinaròs.
Detingut un auxiliar sanitari per robar joies a ancians del Montsià
El sospitós venia les joies en una botiga de compravenda d'or de Vinaròs

- Joies recuperades per la Guàrdia Civil a Vinaròs. -
- Guàrdoa Civil
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 09 de gener de 2017 a les 10:15
Actualitzat el 09 de gener de 2017 a les 10:29
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa