Segons ha informat la Policia de la Generalitat, els fets van succeir sobre les 22 hores, durant un control de velocitat que s'havia muntat al punt quilomètric 323 de l'autopista AP-7, en sentit nord, dins del terme municipal de l'Aldea.
En el transcurs del control, els agents van detectar un turisme que circulava a 229 km/h, en un tram on la velocitat màxima permesa és 120. Inicialment no es va aconseguir aturar el vehicle infractor, però una estona després, se'l va localitzar estacionat a l'Àrea de Servei de l'Hospitalet de l'Infant, situada al punt quilomètric 283 de la mateixa autopista.
Donat que la denúncia penal per excés de velocitat s'establix a partir dels 215 km/h i que el conductor no disposava de residència a l'Estat espanyol, este va quedar detingut per un delicte contra la seguretat viària.
Este tipus de delicte pot ser castigat amb les penes de presó de 3 a 6 mesos, amb multa de 6 a 12 mesos o treballs en benefici de la comunitat, i amb la privació de conduir vehicles a motor en territori nacional des d'un i fins a quatre anys.
El detingut passarà en les properes hores a disposició del Jutjat en funcions de guàrdia de Reus.

El cotxe caçat a 229 km/h per l'AP-7 a l'Aldea. Foto: Mossos d'Esquadra