Els Mossos d'Esquadra de Tortosa van detenir el passat 18 de setembre un home de 20 anys, de nacionalitat marroquina i veí de Peníscola (Castelló), com a presumpte autor de dos robatoris amb força a domicili.
Els fets es remunten al 25 de febrer i 3 de març d'enguany quan els agents van tenir coneixement que en dos domicilis ubicats a Móra d'Ebre i Alcanar, s'havien produït dos robatoris amb força mitjançant els quals havien sostret principalment joies i diners.
En els dos casos es tractava de domicilis de primera residència als quals van accedir mitjançant el forçament d'una de les de finestres.
Les indagacions policials i els indicis obtinguts en els llocs dels fets van permetre els investigadors determinar que els dos robatoris podrien tenir una mateixa autoria. D'altra banda els policies també van poder localitzar les joies robades en el domicili d'Alcanar, que havien estat venudes en un establiment de compravenda d'or de Tarragona pocs dies després de la seva sostracció.
L'avenç de les investigacions va permetre la detenció del presumpte autor dels fets el passat 18 de setembre a la localitat d'Amposta. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions en relació amb este cas. El detingut va passar a disposició del jutjat d'instrucció de guàrdia d'Amposta, que en va decretar la llibertat amb càrrecs.
Detingut un home per robar en dos domicilis de les Terres de l’Ebre
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home acusat de robar a dos domicilis, un Móra d'Ebre i l'altre d'Alcanar, durant l'hivern passat

- Algunes de les joies robades pel presumpte lladre -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 25 de setembre de 2018 a les 16:24
Actualitzat el 25 de setembre de 2018 a les 21:09
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati