Detingut un veí d'Alcanar per abusar sexualment d'una menor

L'home era amic de la família de la xiqueta

Publicat el 11 de novembre de 2021 a les 13:40
Actualitzat el 11 de novembre de 2021 a les 14:27
Un home de 42 anys d'Alcanar (Montsià) ha estat detingut per abusos sexuals a una menor d'edat. La detenció es va fer el 27 d'octubre passat, quan algunes familiars de la víctima van presentar una denúncia als Mossos d'Esquadra.

Estes familiars van ser alertades per les converses "de caràcter poc adequat" entre l'agressor i la víctima a les xarxes socials.

El detingut era un amic proper a la família de la xiqueta i l'agredia quan la menor acudia al seu domicili per veure el fills del detingut.

Segons ha pogut saber l'aguaita.cat, el detingut va ser posat a disposició judicial i el jutjat d'Amposta en va decretar la seua llibertat amb càrrecs, amb la prohibició de comunicació amb la víctima, a més de la retirada del passaport.

La investigació continua oberta.